کلینیک ارتودنسی دکتر گچ‌کوبان - اهواز،کیانپارس،خ پهلوان(توحید)شرقی،نبش اردیبهشت،مجتمع اوسینا،طبقه ۱ - ۵ - ۳۳۳۶۸۰۶۳ -061 و 09168232646

دکتر گچ کوبان مهمان برنامه رادیویی

پنج شنبه 1395/6/18 ساعت 22:13

دکتر گچ کوبان روز یکشنبه ۱۴ شهریور مهمان برنامه زنده رادیویی پزشک خانواده بود.این برنامه روزهای فرد ساعت 8:30 به مدت 30 دقیقه با حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص از شبکه استانی صدای مرکز خوزستان پخش می گردد. این برنامه با اجرای دکتر مجتبی اعتمادی پاسخگوی پرسشهای مردم در خصوص بیماریها و شیوه درمان آنهاست.

در برنامه روز یکشنبه با حضور دکتر گچ کوبان درباره درمانهای زودهنگام در ارتودنسی از جمله بی نظمی های دندانی در سنین کودکی، درمان مشکلات فکی در سنین رشد، نیاز به فضا نگهدارها پس از کشیدن دندانهای شیری، ترک عادات دهانی، ... گفتگو شد و پرسشهای شنوندگان گرامی در این زمینه پاسخ داده شد. در پایان، با توجه به اینکه ممکن است برخی مشکلات توسط والدین در سنین کودکی تشخیص داده نشود،توصیه به نخستین مراجعه به متخصص ارتودنسی در حدود سن ۶ تا ۷ سالگی شد تا در صورت وجود مشکل، زودتر تشخیص داده شده و از شدیدتر شدن و پیچیده تر شدن درمان در آینده پیشگیری شود. امید است که این برنامه به افزایش آگاهی مردم در این زمینه مفید بوده باشد.

گفتنی است پیش از این نیز دکتر گچ کوبان چندین بار مهمان برنامه زنده تلویزیونی طعم زندگی در سیمای خوزستان بوده و در مورد مباحث مختلف ارتودنسی بحث و گفتگو کرده‌اند.

ورود به پروفایل تماس با ما